Pomóż dzieciom, a one się na ciebie wypną!

Dzisiaj będę narzekać na dzieci. No bo co w końcu: człowiek się stara, a one w ogóle tego nie doceniają.

zdjecia2

Zacznę jednak od początku: moja córka dostała od Zajączka figurki elfów, smoka i jakieś baśniowe zwierzaki. Ponieważ zaciekle instagramuje, postanowiła zrobić im fotki w naturalnym środowisku. Pogoda w święta była bardzo ładna (przynajmniej w Ustce), więc poszliśmy na rodzinny spacer nad morze i do lasu. Moje kochane dziecko poprosiło mnie o pomoc w fotografowaniu wyżej wspomnianych figurek. Jeszcze moją siostrę zaprzęgła do pomocy!

Sesja udała się nadzwyczajnie! Zabawy przy tym było mnóstwo. Nie powiem, fantazja nas trochę poniosła (mnie i siostrę), i szukałyśmy coraz to fajniejszych plenerów. A że usteckie lasy, wydmy i plaża obfitują w takowe, nie było wcale trudno. Poskręcane korzenie wydmowych sosen robiły za zaklęty las, mchy i paprocie za las elfów, wydmy za pustynię, a kamienie na plaży za góry. Morze oczywiście było morzem! Nawet kawałek bagna znalazłyśmy. Rzeczy małe fotografowane w odpowiedniej perspektywie wyglądają o wiele ciekawiej.

Teraz pora na finał. Po zapełnieniu komórek zdjęciami, moje kochane dziecko stwierdziło, że jej podobają się bardziej zdjęcia, które ona zrobiła i te zamieści na Instagramie. Nawet nasze usilne prośby, ba – błagania wręcz, by chociaż jedno z naszych zdjęć wzięła, nie zmiękczyły jej serca. Ona opublikowała swoje zdjęcia, a ja zostałam z moimi. Taka jest właśnie zmienność i wdzięczność dzieci: najpierw proszą o pomoc, a potem i tak robią po swojemu!

Całe szczęście jest jeszcze blog, gdzie mogę się pochwalić swoimi „dziełami”.

Sesja zdjęciowa smoka

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Parę ujęć z lasu

 

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Smocze polowania

??????????????????????????????????????????????????????????????

Po polowaniu

IMG_20150405_130407

Polowanie na pustyni (moje ulubione)

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

 

PS. Mimo wszystko dumna jestem z moich dzieci, że nie dają się zmanipulować i bronią swojego zdania!

N.

 

 

 

 

One comment

Skomentuj

